Overnatning / Glamping

lørdag den 3. februar 2018

En tur på Formland.

Efter en tur på Formland messen er hovedet godt fyldt op med inspiration og nye ideer. Naturmaterialer og planter går igen, hvilket er lige noget for mig. Måske lagde jeg bare ikke mærke til alt det andet der også var der.

Herunder er det fine ting fra Accantus.



Kurve i alle afskygninger var at se rigtig mange steder.

Billederne herunder er fra C´EST BON





Bambusmøbler var der rigtig mange af, dem der er herunder er fra firmaet Speedtsberg




I Trendsonen var der bla. disse hængestole, også i bambus.
Hvem kunne ikke få lyst at sidde under trækronerne til sommer og dagdrømme i sådan en stol der blidt gynger.


En anden type hængestol, som også så meget indbydende ud, fra firmaet Unknown Furniture.



Hængende planter er stadig meget set og brugt. Det giver mulighed for at have planter på steder hvor det ellers kunne være problematisk. Her er de brugt som rumdeler hos JH Engros


Brochurer er hjembragt til nøjere studie og inspiration til årets sommerhave. På loftet har jeg nogle ældre bambusmøbler, dem har jeg lyst til at få støvet af og bruge igen.

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig mässa! Jag tittade genast på Accantus hemsida - väldigt vackra saker :) Så tack för tipset.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også alle de naturmaterialer, der er fremme i øjeblikket og hos os på Sandgaarden, har vi brugt naturmaterialer gennemgående i indretningen gennem hele huset og til foråret, når vi skal udenfor bliver temaet fortsat udenfor:-)

    SvarSlet
  3. Dejligt med ny inspiration
    Mvh
    Lene Bedstemorshave

    SvarSlet
  4. En ting er, at det er dejligt med ny inspiration. Men inspiration til at finde noget frem, man allerede har og bruge det på en ny måde - det er det reneste guld :-)
    Knus og kh, Karen

    SvarSlet
  5. Kære Anette.
    Det må være al den friskpressede saft du drikker, for sikke dog en energi du har. Jeg har ikke været herinde i en uge og så er der 3 indlæg!!
    Jeg smiler stort over at Merle bliver sat til at arbejde. Det er den bedste medicin for hende, at få lov til at arbejde sammen med Bedstemor. Man kan se at hun nyder det.
    Og udestuen er bare SÅ skøn med al det forår. Der er virkelig smukt derude. Og grenene holder meget længere når der ikke er så varmt.
    Hvor må det være vidunderligt at gå rundt på Formland og se alt det nye og få gode idéer. Jeg tror der er meget "guld" på dit loft. Jeg glæder mig til at se dine bambusmøbler til sommer.
    Den levende væg med alle de blomster der hænger, mon jeg ikke kan putte nogle blomster i de glas der hænger i udestuen over bordet?
    Jeg ønsker dig en dejlig dag og sender mange kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
  6. Åhh allt väcker ett visst ha-begär! Sååå mycket snyggt...
    Kram från Titti

    SvarSlet