Overnatning / Glamping

torsdag den 1. juni 2017

Krukkerne i den hvide have.

Krukkerne i den hvide have er plantet til med sommerblomster med hvide blomster, græsser og gråløvede heliocrysum. Jeg synes gråt og hvidt er så smukt og elegant sammen.

Beton og zink krukker er diskrete, men alligevel meget flotte og stemningsfulde. En enkelt ternet krukke giver lidt liv til samlingen. 


Hornviolerne har gjort det godt, de er så blomsterrige.


Jeg har stillet en bænk bagerst, så nogle af krukkerne kommer lidt op i højden. Den hvide vandkande ligner en madamblå kaffekande, den hedder Lungo, den fås HER



Inde i jernlysthuset er der krukker på bordene.



Det dejlige ved krukker i opstillinger er for mig, at hvis en krukke bliver kedelig, kan den nemt fjernes og erstattes af en anden, så helheden altid ser frisk og indbydende ud.

Natviolerne bidrager med en rigtig dejlig duft.



6 kommentarer:

  1. Hej Anette. Det er virkelig meget pænt. Jeg kan også så godt lide hvidt og gråt sammen. Det er en god idé med bænken, det kommer til at se meget frodigt ud, når højden varierer.
    Jeg skal love for, at du har mange lupiner - det er helt forrygende. Mine er langt bagefter og står kun i knop lige nu. Men jeg er spændt, for jeg har nemlig anskaffet mig 4 lupinus Blossom, hvoraf to står med knopper!

    SvarSlet
  2. Du har det så smukt og inspirere så mange af os.
    Det med græs har jeg taget til mig efter mit besøg hos dig.

    Knus og skøn pinse
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Meget smukt og elegant. Det ser godt ud med bænken, at der bliver lidt højdeforskel
    Er vild med vandkanden, og var lidt ked af den lille butik ikke var der mere. Men tak for link. Nu kan jeg få mig en.

    rigtig god pinse
    Knus Lone

    SvarSlet
  4. Kære Anette.
    Hvidt, gråt og zink er sikre hits. Jeg fik også øjnene op for græsser, så mon ikke der snart kommer en ved vores indgangsparti. Der er SÅ fantastisk smukt i haven, så rent og fint alle vegne.
    Kære Anette og John, vi vil gerne sige tusind tak for en vidunderlig havefest. Vi er så glade for at komme med, selvom jeg ikke har en blog. Vi kan leve længe på sådan en oplevelse. Det er så skønt at møde Jeres øvrige gæster og ikke mindst at hilse på Alma, Merle og Signe. Tak fordi I kom forbi piger.
    Vi ønsker alle en vidunderlig Pinse.
    Kærlige tanker fra John og Eliane

    SvarSlet
  5. Hej,
    Hvor er det bare rigtig hyggeligt ... jeg er også meget glad for hvide blomster ... du har pyntet SÅ fint og hyggeligt
    God pinse

    SvarSlet
  6. Det var mange fine krukker, og hvite blomster er jo så fint.
    Ha en fortsatt fin helg, hilsen Ingeborg

    SvarSlet